• |
  • Aantal dagen tot kerst:
  • dagen

Meest gestelde vragen - Eigen Keuze kerstpakketten

Hoe werkt Eigen Keuze Kerstpakketten (Kerstcomplimenten)?

Speciaal voor u richten wij een online winkel in. De winkel zal voorzien worden van uw welkomsttekst en logo welke u nog tot uiterlijk 2 weken voor opening van de shop aan mag leveren. In deze shop vindt u een mix van luxe, trendy, sportieve geschenken, huishoudelijke artikelen, belevenissen, traditionele kerstpakketten en wijnen. Men kan kiezen voor één of meerdere geschenken. Wij zetten het, door u vastgestelde budget, om in Complimenten (punten), waarmee u, uw medewerkers en/of relaties kunnen betalen. Eenmaal gekozen, leveren wij de geschenken, binnen 5 dagen, feestelijk verpakt op het opgegeven adres.

Wat is een compliment?

U heeft dit jaar gekozen voor Eigen Keuze Kerstpakketten (Kerstcomplimenten). Het door u vastgestelde budget wordt door ons omgezet in complimenten (punten). Met complimenten kunnen uw medewerkers en/of relaties gaan winkelen en afrekenen in de webwinkel www.mijnkerstcomplimenten.nl.

Tot wanneer kunnen wij een order plaatsen voor Eigen Keuze Kerstpakketten (Kerstcomplimenten)?

Orders kunnen wij verwerken tot en met 13 december, zo hebben wij de gelegenheid de cheques te voorzien van gebruikersnaam en inlogcode en deze aan u te verzenden.

Tot wanneer kunnen onze medewerkers en/of relaties hun cadeau bestellen?

De bestelsite www.mijnkerstcomplimenten.nl wordt, na het voldaan van de nota, opengesteld tot 28 februari 2016. Medewerkers die niet via internet kunnen bestellen, kunnen bellen met de klantenservice om hun bestelling door te geven. De einddatum voor het ingeven van bestellingen kan in overleg met u als opdrachtgever aangepast worden.

Wat is een Kerstcomplimentencheque?

Een Kerstcomplimentencheque is een waardepapier uitgevoerd als cheque, met daarop een gebruikersnaam, de inlogcode en de besteltermijn. Met deze gegevens kan men inloggen op www.mijnkerstcomplimenten.nl. In de online winkel kunnen medewerkers en/of relaties zelf één of meerdere kerstgeschenk(en) uitzoeken. De checque wordt verpakt in de mooie kerstcomplimentenbox samen met kerstsnoepjes.

Wat gebeurt er als de bestelperiode van de Kerstcomplimentencheque verstreken is?

In principe is de Kerstcomplimentencheque geldig tot 28 februari 2016. In overleg met u als werkgever, kunnen we een afwijkende geldigheidstermijn toekennen aan de inlogperiode die op de waardebon staat. Helaas is het na deze datum niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen.

Hoe lang duurt het voordat de gekozen cadeaus worden afgeleverd?

De bestelling wordt in principe binnen 5 werkdagen op het opgegeven adres aangeboden via PostNL. In drukkere perioden kan de levering enkele dagen langer duren. Indien PostNL niet kan aanbieden bij de geschenkgerechtigde, zal zij de bestelling trachten aan te bieden bij één van de buren; de geadresseerde ontvangt hiervan een notificatie in de brievenbus. Mocht de geadresseerde noch de buren aanwezig zijn, dan wordt er de volgende dag een nieuwe afleverpoging gedaan. Is afleveren ook dan niet mogelijk, dan treft de geschenkgerechtigde een afhaalbericht aan in de brievenbus om de bestelling op te halen bij het dichtstbijzijnde postkantoor gedurende een periode van 3 weken. Na deze periode zal de bestelling retour komen en wordt er door ons contact opgenomen. In alle gevallen dient voor ontvangst getekend te worden.

Hoe gaat de aflevering in z’n werk?

Zodra uw medewerker of relatie heeft besteld komt de bestelling bij ons logistieke centrum binnen. Hier komt de order te staan op een zogenaamde picklist waarna de gekozen geschenken door de medewerkers uit de schappen wordt gepakt.
De bestelling wordt vervolgens verpakt in een doos of enveloppe en wordt voorzien van een adressticker. Op deze adressticker staan alle benodigde gegevens om de bestelling op het juiste adres af te kunnen leveren. Vervolgens wordt de bestelling meegegeven aan PostNL.

Hoe werkt buren belevering?

Indien de besteller/ontvanger niet aanwezig is op het moment dat de postbode de bestelling komt afleveren, zal de postbode trachten het pakket af te geven bij één van uw naaste buren. De besteller ontvangt een briefje in de bus met daarop de mededeling dat er een pakket is afgegeven bij één van uw buren. Op deze notificatie staat tevens vermeld bij welke buren het pakket is afgegeven (op basis van huisnummer). Mochten de buren niet thuis zijn of het pakket niet willen aannemen, dan gaat het pakket terug naar het postkantoor, waar het vervolgens binnen 3 weken afgehaald kan worden. Zie voor de totale uitleg FAQ punt: Hoe lang duurt het voordat de gekozen cadeaus worden afgeleverd?

Wat is de levertijd van een bestelling?

Doorgaans wordt een bestelling binnen 5 werkdagen na verwerking van de order op ons logistieke centrum afgeleverd op het aangegeven adres. De maanden december en januari zijn echter zeer drukke maanden voor PostNL. Het kan dan ook voorkomen dat de aflevering gedurende deze maanden langer op zich laat wachten.

Hoe lang blijft een bestelling op het postkantoor liggen?

Indien er niemand aanwezig is op het afleveradres van uw bestelling en de buren ook niet aanwezig zijn, zal het pakket ter afhaling komen te liggen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. De termijn waarbinnen het pakket vervolgens afgehaald kan worden bedraagt 3 weken.

De bestelling van een medewerker is retour naar jullie; wat nu?

Indien een bestelling door ons retour wordt ontvangen zullen wij contact opnemen met de geadresseerde en de reden achterhalen waardoor het pakket retour is gekomen. Indien mogelijk zal de bestelling vervolgens opnieuw verstuurd worden.

Wat te doen indien iemand zijn Kerstcomplimentencheque is kwijtraakt?

De gebruikersnaam en inlogcode heeft de besteller nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Wellicht dat men de gebruikersnaam en inlogcode nog ergens genoteerd heeft; dan kan er alsnog een bestelling geplaatst worden via www.mijnkerstcomplimenten.nl. Indien men de waarde cheque kwijt is en ook de gebruikersnaam en de inlogcode niet meer weet, dan kan er door die persoon helaas geen bestelling meer plaatsvinden. Diegene kan zich dan, indien gewenst, wenden tot u als werkgever; wellicht dat u nog een waardebon over heeft of bij kunt bestellen.

Hoe controleert de ontvanger of ze wel of niet besteld heeft?

Men kan op een zeer gemakkelijke manier controleren of de bestelling gelukt is. Hiervoor gaat men naar www.mijnkerstcomplimenten.nl en voert daar de gebruikersnaam en het wachtwoord in. Men ziet dan vanzelf de status van de bestelling.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Als u een ander kado heeft ontvangen dan u volgens uw orderbevestiging heeft besteld dan kunt u dit, binnen 5 werkdagen na ontvangst, aan ons kenbaar maken. U doet dit d.m.v. een email te sturen naar klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl en hier in aan te geven wat er niet klopt aan uw bestelling. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Mijn kado is beschadigd. Wat nu te doen?

Als uw kado na ontvangst beschadigd is kunt u, mits het product geen sporen van gebruik vertoont, binnen 5 werkdagen na ontvangst dit bij ons aangeven. U doet dit d.m.v. een e-mail te sturen naar klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl en hier in aan te geven wat er beschadigd is aan uw bestelling. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Mijn kado functioneert niet. Hoe geef ik dit het beste aan u door?

Als het door u ontvangen kado defect blijkt te zijn kunt u binnen de garantieperiode een beroep op ons doen. U doet dit d.m.v. het sturen van een email naar klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl. Graag duidelijk aangeven welk probleem het artikel heeft. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Mijn kado is incompleet. Wat kan ik nu het beste doen?

Als uw kado na ontvangst incompleet is kunt u, mits het product geen sporen van gebruik vertoont, binnen 5 werkdagen na ontvangst dit bij ons aangeven. U doet dit d.m.v. een e-mail te sturen naar klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl en hier in geeft u aan wat er niet klopt aan uw bestelling. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Hoe is het geregeld met de garantie?

Op al de producten is de wettelijke garantie periode van toepassing. Echter hebben wij ook producten in onze shop waar zelfs 3, 5 of zelfs 25 jaar garantie op wordt gegeven. Deze garantie loopt dan via de fabrikant van het product.
Uiteraard willen wij in de gelegenheid gesteld worden om een klacht te beoordelen. Wilt u aanspraak maken op garantie, stuur dan een mail naar klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl en wij reageren binnen 2 werkdagen na beoordeling van uw melding.

Kan ik mijn kado ruilen?

Het is mogelijk om uw product te ruilen. Echter de kosten voor het ruilen (2 x opsturen van het product) komen voor rekening van de besteller. Dit omdat u tijdens het bestelproces bewust heeft gekozen voor een bepaald artikel.

Wat gebeurt er met de persoonsgegevens?

Om een bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij naast de naam, adres, postcode en plaats van de besteller ook nog andere gegevens nodig.
Wij respecteren de Wet Bescherming Persoonsgegevens en zullen hier ook naar handelen. Als zodanig zullen de gegevens voor de volgende zaken worden gebruikt: 
-  Het versturen van e-mails om de besteller te informeren over de order (levertijden, alternatieven, etc.). 
-  Het bellen om de besteller te informeren over de order (levertijden, alternatieven, etc.). 
-  Het per e-mail verzenden van een uitnodiging voor ons tevredenheidsonderzoek of beoordelingen.

Naast bovenstaande punten zullen wij de persoonsgegevens nergens anders voor gebruiken. Men zal geen spam van ons ontvangen en wij zullen de gegevens niet aan derden verkopen.

Inloggen op www.mijnkerstcomplimenten.nl lukt niet. Waar ligt dat aan?

Wanneer iemand niet kan inloggen via www.mijnkerstcomplimenten.nl kan dat te maken hebben met verschillende redenen:
- Men voert de www.mijnkerstcomplimenten.nl in in de (Google) zoekbalk in plaats van bovenin de pagina achter http://
- De ingevoerde gebruikersnaam en inlogcode kloppen niet:
Probeer nogmaals in te loggen en controleer de gebruikersnaam en de inlogcode extra goed. Let ook op de hoofdletters en kleine letters.
- De gebruikersnaam en inlogcode zijn niet meer geldig:
Controleer de geldigheidsdatum van de cheque. Is de geldigheid verlopen, dan kan er helaas niet meer besteld worden.
- De gebruikte PC/laptop accepteert geen cookies:
Pas de Privacy instellingen aan; zet het niveau op Hoog of lager. Indien men geen cookies wilt accepteren, kan er op de betreffende PC/laptop niet besteld worden.
Uw bedrijf heeft een zeer strikte firewall. Plaats uw bestelling thuis of elders. Helaas kunt u vanaf uw werkplek niet bestellen.
- Cookie-instellingen bij Internet Explorer:
Om te controleren of Internet Explorer-browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende gedaan worden:
o Klik in de browser op het menu-item `Extra`;
o Klik daar op het menu-onderdeel `Internet opties`;
o Klik daar op de tab `Privacy`;
o Kies voor maximaal MEDIUM beveiligingsniveau, anders worden alle cookies geweigerd.
o Klik op OK. 
-  Cookie-instellingen bij Netscape / Firefox:
Om te controleren of de Netscape-browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende worden gedaan:
o Klik in de browser op het menu-item `Bewerken`;
o Klik daar op het menu-onderdeel `Voorkeuren`;
o Klik daar op het uitklap-item `Geavanceerd`;
o Ga daar naar de sectie over Cookies;
o Selecteer minstens de optie `Accepteer alle cookies` met de extra optie `Waarschuw mij`, maar liever zonder die extra optie.
o Klik op OK.

De gebruikersnaam en inlogcode werken niet, en nu?

Wanneer een gebruikersnaam en de inlogcode niet werken kan dat te maken hebben met verschillende redenen:
- De ingevoerde gebruikersnaam en inlogcode kloppen niet:
Probeer nogmaals in te loggen en controleer de gebruikersnaam en de inlogcode extra goed. Let ook op de hoofdletters en kleine letters.
- De gebruikersnaam en inlogcode zijn niet meer geldig:
Controleer de geldigheidsdatum van de cheque. Is de geldigheid verlopen, dan kan er helaas niet meer besteld worden.
Mocht het probleem zo niet verholpen zijn, dan verzoeken wij u per e-mail contact op te nemen met de helpdesk via: klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl
Er verschijnt een melding over cookies maar, maar wat houdt dat in?
Om de bestelling via www.mijnkerstcomplimenten.nl  goed te kunnen verwerken, werkt wij met zogenaamde cookies. Cookies zijn zeer kleine bestandjes die wij op uw PC/laptop plaatsen. Deze bestandjes helpen ons te onthouden welk geschenk(en) u geselecteerd heeft, indien u na een eerste selectie besluit nog verder rond te kijken in de webwinkel.
Cookies kunnen een PC/laptop op geen enkele manier schaden en wij gebruiken de cookies enkel en alleen om het bestelproces optimaal te laten verlopen. Mocht u meer willen weten over cookies, ga dan in uw browser naar het menu Help/Inhoudsopgave en index en zoek vervolgens op cookies.

Wat betekent een foutmelding tijdens het winkelen?

Tijdens het ‘winkelen’ spelen zich op de achtergrond allerlei processen af die het ‘winkelen’ in goede banen leiden. Het kan soms voorkomen dat deze processen het ‘winkelen’ verstoren en u een foutmelding te zien krijgt. Wij verzoeken u in voorkomend geval de bestelling op een later moment alsnog te plaatsen. Mocht u moeilijkheden blijven ondervinden bij het ‘winkelen’, dan zou het kunnen dat het ligt aan de instellingen op uw PC/laptop. In dat geval is het wellicht een oplossing om de bestelling op een andere computer te plaatsen.

Waar kan de ontvanger van de Kerstcomplimentencheque met zijn vragen terecht?

De ontvangers van de Kerstcomplimentencheque, kunnen met vragen terecht bij onze speciale klantenservice, te bereiken op telefoonnummer: + 31 (0)72 - 505 5530 en/of via e-mailadres: klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl. De klantenservice voor de ontvangers van de Kerstcomplimentencheque is bereikbaar op werkdagen van 08.30 - 17.00u. Op de bestelsite www.mijnkerstcomplimenten.nl staat tevens vermeldt hoe men contact kan opnemen met onze klantenservice.

U, als werkgever, kunt ons bereiken via: Tel: + 31 (0) 24-303 11 65 of via email: info@kerstcomplimenten.nl

Kunnen we als werkgever zien hoeveel bestellingen geplaatst zijn?

Ja, dat is mogelijk. U ontvangt via onze managementstool de status van het aantal bestellingen.

Ik heb gebruik gemaakt van Eigen Keuze Kerstpakketten (Kerstcomplimenten) en ik ben iemand vergeten, wat nu?

Geen probleem, inlogcodes bijbestellen kan tot 1 week vóór sluiting van de bestelperiode. Neem via E-mail contact op met onze klantenservice, of stuur een email aan: info@kerstcomplimenten.nl. Wij zullen dit snel voor u regelen.

Wat is de inhoud van een verrassingspakket?

Een verrassingspakket wordt gemaakt op basis van het aantal te besteden complimenten die u heeft afgenomen. Het verrassingspakket blijft een verrassing en er wordt dus van tevoren niet verteld hoe zo'n pakket eruit ziet! Het zal zeker aan de verwachtingen voldoen!

Hoe gaat u om met niet gebruikte logins?

De ervaring leert dat 70% binnen de eerste week de bestelling plaatst. 20% bestelt binnen 2 weken, 9% een week daarna. Minder dan 1% besteld niet. Wij verplichten ons om voor niet-verzilverde Kerstcomplimentencheques, foodpakketten te doneren aan de Voedselbank Nederland. Indien bij maatwerk is overeengekomen dat niet-verzilverde Kerstcomplimentencheques gecrediteerd worden, dan wordt de creditering gedaan met inhouding van € 3,50 (ex. BTW) per Kerstcomplimentencheque. Uiterlijk 1 maand na afloop van de bestelperiode zullen wij de creditnota opmaken en aan u overleggen. Indien u een creditnota wenst, dient u dat bij order aan te geven.

Kunnen complimenten aan elkaar uitgewisseld worden?

Complimenten aan elkaar uitwisselen is niet mogelijk. Maar indien u medewerkers heeft die ook partners zijn en graag hun complimenten willen samenvoegen, dan kunnen zij contact opnemen met de klantenservice. Onze medewerkers van de klantenservice zullen dan handmatig een aanpassing binnen het systeem maken zodat de complimenten samengevoegd worden en de uitgekozen cadeaus op hetzelfde adres afgeleverd worden.

Kan ik meerdere waarden bestellen?

Ja, dat kan. Indien u dit aangeeft in uw offerte aanvraag, dan zullen wij dit in de vrijblijvende offerte verwerken.

Mogen er meerdere cadeaus gekozen worden?

Jazaker! Men mag zoveel cadeaus kiezen als men wilt, totdat de complimenten verbruikt zijn. Omdat er ook cadeaus getoond worden met een waarde van 10 complimenten, kan men altijd alle complimenten opmaken.

Plaats ik een order als ik een offerte aanvraag?

Nee, het is pas opdracht indien u de vrijblijvende offerte ondertekend retour stuurt, per e-mail of fax.

Zijn alle cadeaus van Eigen Keuze Kerstpakketten (Kerstcomplimenten) op voorraad?

Ja, in 99% van alle gevallen. Wij zijn zelf voorraad houdend. Indien een product niet meer op voorraad is, of niet meer door ons ingekocht kan worden, zal het product niet meer zichtbaar zijn in de shop en kan dus ook niet meer besteld worden.

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Als uw vraag er niet bij staat verzoeken wij u contact met onze klantenservice op te nemen. Uiteraard kunt u ook een email sturen aan info@kerstcomplimenten.nl.