Bestellen, bezorgen, betalen

Bestellen

U kunt onze kerstpakketten bestellen zolang de voorraad strekt. Om alle kerstpakketten in de door u gewenste samenstelling tijdig af te kunnen leveren, is het noodzakelijk dat wij uw kerstpakketten-bestelling tijdig ontvangen. 
Een vrijblijvende offerte aanvragen kan via de offertemodule op onze website. U ontvangt de offerte per ommegaande per e-mail. Als u deze mail beantwoord met ‘Ik ga akkoord’ of ondertekend, scant en per e-mail retour zendt, dan heeft u de bestelling geplaatst. Direct bestellen kan uiteraard ook. Door op ‘Plaats bestelling’ te klikken, komt u in een beveiligde betaalomgeving. In beide gevallen ontvangt u onze digitale orderbevestiging en factuur per e-mail.  Indien u na 15 december wenst te bestellen, raden wij u aan u aan telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. 
Onze klantenservice kan u vertellen of de voorraad van het door u gekozen kerstpakket toereikend is, om aan uw wensen te voldoen. 

Overige kerstgeschenken

U kunt onze Dranken, Rituals en Sinterklaaspakketten bestellen zolang de voorraad strekt.

Kerstpakketten zelf samenstellen

Kerstpakketten zelf samenstellen in één van onze showrooms is mogelijk tot 1 november en vanaf 100 stuks. Stel u vindt een kerstpakket op onze site maar het voldoet niet geheel aan uw wensen, dan is het ook mogelijk producten te wisselen voor de producten die u wenst. Neem contact met onze klantenservice op om met hen de mogelijkheden van online samenstellen te bespreken.

Bezorgen

Uw kerstpakketten en/of kerstgeschenken worden op de met u afgesproken werkdag tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd door onze transporteurs DHL en PostNL. DHL bezorgt uw pallet-zending (vanaf 5 stuks) en PostNL bezorgt uw pakketzending (Onder de 5 stuks). De gewenste levertermijn geeft u aan tijdens het bestelproces of offerte aanvraag, wij leveren dienovereenkomstig. Indien u niet aanwezig bent op de afgesproken dag van levering zullen de transporteurs de volgende dag opnieuw uw zending trachten aan te bieden. Wij kunnen helaas geen aflevertijden opgeven. De transporteurs maken gebruik van eigen planningen die in deze drukke tijd niet beschikbaar zijn voor ons. Alle eindejaarsgeschenken worden geleverd op de begane grond. De op uw offerte aangegeven leverdatum is geen fatale datum. Mocht uw zending niet te leveren zijn op de aangegeven datum, dan wordt deze in de regel de volgende dag (opnieuw) bij u aangeboden.

Houdt u er rekening mee dat er door bijvoorbeeld weersomstandigheden en/of verkeersinvloeden een eventuele onvoorziene vertraging in de levering kan ontstaan. Het is daarom zeer verstandig uw kerstpakketten een ruime periode vóór de dag van uitreiking te laten bezorgen, zodat tijdige levering verzekerd is.

Graag zijn wij tijdig geïnformeerd over alle omstandigheden die vooraf bij onze chauffeurs bekend dienen te zijn. Het is belangrijk dat u ons bijvoorbeeld meldt wanneer het afleveradres niet met groot transport te bereiken is of wanneer het afleveradres zich aan de achterkant van uw pand bevindt. Door uw medewerking wordt tijdige bezorging verzekerd. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het controleren van leveringen op eventuele beschadigingen en aantallen. Bij een constatering van een niet correcte levering qua aantallen en beschadigingen, dient hiervan melding gemaakt te worden bij de chauffeur. De chauffeur is verplicht dit te noteren.

Bezorging (Meerdere soorten kerstpakketten)

Indien u meerdere pakketsoorten bestelt, kan er deellevering plaatsvinden. Wij werken namelijk vanuit diverse productie- en opslaglocaties. Indien de letters van de pakketcodes gelijk zijn, ontvangt u de levering in een zending.

Betalen

Na ontvangst van uw online betaling of akkoord op de offerte, ontvangt u onze digitale orderbevestiging en factuur per e-mail. Overboekingen dienen binnen de gestelde termijn bijgeschreven te zijn op het rekeningnummer van Kerstpakkettenexpress.nl.

Indien het factuurbedrag niet vóór de gestelde datum is bijgeschreven, dient u rekening te houden met vertraging van de levering van uw bestelling. We verwerken betalingen middels iDeal – Creditcards en bankoverschrijvingen. Zie onze pagina over onze betaalmethoden.

Onze producten zijn zowel inclusief als exclusief BTW geprijsd. Als zakelijke besteller gaat u uit van het exclusief BTW tarief en als consument gaat u uit van het inclusief BTW tarief. Tevens bieden wij u als consument kosteloos de gelegenheid de nota in twee delen te voldoen. Dit komt neer op 50% bij opdracht en 50% op de dag na levering. Zie ook algemene voorwaarden consumenten. Indien u als consument gebruik wenst te maken van bovenstaande geboden mogelijkheid, dan kiest u in de check-out voor de optie bankoverschrijving en betaalt u via uw eigen bank 50% van de totale orderwaarde aan en 50% na levering van de geschenken

Leveringsvoorwaarden

Bekijk onze privacy- en cookieverklaring
Bekijk onze algemene voorwaarden voor consumenten
Bekijk onze algemene voorwaarden voor bedrijven
Bekijk onze disclaimer

Bezorgkosten

Bezorgen doen we graag en vaak gratis. De eventuele kosten zijn onder meer afhankelijk van het product en in welk land we mogen bezorgen. Tevens is het van belang te weten of we de zending op één of meerdere adressen dienen te bezorgen. Ook bestaat de mogelijkheid de kerstgeschenken op individuele zakelijke en/of particulieren adressen te laten bezorgen. De eventuele bezorgkosten staan vermeld in de vrijblijvende offerte. Dat houdt in dat u nergens aan ‘vastzit’, maar wel alles duidelijk in kaart hebt en op papier heeft staan. 

Indien u één soort kerstpakketten met levering op één adres in Nederland bestelt en de orderwaarde is € 1.000 exclusief BTW (€ 1.210 incl. BTW) of hoger dan is de bezorging gratis, (excl. de Waddeneilanden). Bij een orderwaarde onder de € 1.000,- excl. BTW (€ 1210,- incl. BTW) rekenen we € 55,00 excl. BTW. (€ 66,55 incl. BTW) bezorgkosten per adres in Nederland. (excl. de Waddeneilanden). Bezorgen in het buitenland is maatwerk en op aanvraag.

Bij meerdere pakketsoorten bestaat de kans dat de pakketten vanuit een verschillende inpakcentrales verzonden dienen te worden. Bij ieder pakket staat de inpakcentrale genoemd en tevens kunt u filteren middels de filtermodule. Bij bezorging uit verschillende centrales bestaat de kans dat er hoger kosten berekend zullen worden, dit in verband met meerdere transportritten. U treft deze eventuele kosten aan tijdens de check-out of op uw vrijblijvende offerte.

Voor leveringen op individuele adressen geldt het tarief € 9,95 excl. BTW (€ 12,04 incl. BTW) per adres, inclusief extra handeling en extra breukvoorkomend verpakken. Let op! Wij leveren tijdig uw pakketten bij DHL en PostNL aan, echter in de drukke kerstperiode zijn deze partijen niet in staat garanties qua exacte bezorgdag(en) af te geven. We werken dan ook met bezorgweken.

Voor levering van Sinterklaaspakketten met orderwaarde onder € 1.000 excl. BTW reken we € 25,00 excl. BTW (€ 30,25incl. BTW) per adres in Nederland. (excl. de Waddeneilanden). Bezorgen in het buitenland is maatwerk en op aanvraag.

Voor het eigen keuze concept “Kerstcomplimenten” geldt dat indien de orderwaarde onder € 1.000 excl. BTW ligt wij € 9,95 excl. BTW (€ 12.04 incl. BTW) voor de bezorging rekenen. Is de orderwaarde boven € 1.000 excl. BTW dan bezorgen we de centrale zending gratis in Nederland (excl. de Waddeneilanden). Bezorgen in het buitenland is maatwerk en op aanvraag.

Voor leveringen op individuele adressen geldt het tarief € 3,50 excl. BTW (€ 4,24 incl. BTW) per adres in Nederland. Bezorgen in het buitenland is maatwerk en op aanvraag.

Heeft u specifieke wensen met betrekking tot de bezorging van uw geschenken, neem dan contact op met onze klantenservice. Ons team, bestaande uit 45 specialisten, beantwoordt graag uw vragen en voorziet u graag van passend advies en een vrijblijvende offerte!

Indien u kiest voor zendingen naar particuliere adressen, geldt dat we geen vervangende pakketten toezenden indien er breuk of vermissing ontstaat door de transporteurs. De verzending is derhalve volledig op uw eigen risico.

.