Meest gestelde vragen – FAQ

Kerstpakketten

Waar kan ik actuele informatie van onze order vinden?

We hebben u via e-mail voorzien van een orderbevestiging en factuur. In deze mail staat een link naar de omgeving waar u de actuele informatie van uw order kunt vinden. U kunt ook via deze link doormiddel van het invullen van uw ordercode (KPE gevolgd door 5 cijfers) in combinatie met uw postcode de actuele status bekijken.

Plaats ik een order als ik een kerstpakketten offerte aanvraag?

Uw aanvraag wordt pas opdracht als u de link ‘Offerte accorderen’ aanklikt. Daarnaast is het mogelijk om uw bestelling definitief te maken door deze direct te betalen via de link ‘Direct betalen’ die tevens in de offerte email staat.

Hoe weet ik zeker dat mijn kerstpakketten opdracht in goede orde ontvangen is?

Indien wij uw opdracht ontvangen, ontvangt u, op werkdagen tussen 09.00u- 17.00u, binnen 30 minuten een bevestiging van uw opdracht. In het weekend en ’s avonds kan het iets langer duren. Niet ontvangen binnen 30 minuten? Bel dan met de klantenservice!

Kan ik meerdere kerstpakketsoorten combineren?

Ja, dat kan. Als u pakketten uit meerdere inpaklocaties kiest moeten wij wel per locatie transportkosten doorberekenen. De inpaklocatie staat bij ieder kerstpakket genoteerd. Wel kan het een kostbare aangelegenheid worden wanneer u enkele stuks kiest die vervaardigd worden in diverse inpaklocaties! Mocht u vragen hebben, stel ze dan via klantenservice@kerstpakkettenexpress.nl of bel even met de klantenservice. Tip: Om een overzicht te maken op inpaklocatie, gaat u naar een kerstpakketten prijscategorie en selecteert u links op de pagina onder ‘Zoekfilters’ de gewenste inpaklocatie.

Kan ik een kleiner aantal dan de minimale besteleenheid bestellen?

Ja hoor, dat is mogelijk. Wanneer u op de Home pagina kiest voor ‘Kerstpakketten per stuk’, ziet u alle pakketten die vanaf 1 stuks te bestellen zijn. Wilt u een ander pakket dat niet tussen deze reeks staat, dan gaat u op de Home pagina eerst naar “Kerstpakketten per 5 stuks’. Wanneer u het pakket van uw wens opent, ziet u onder aan de pagina het minimum aantal te bestellen kerstpakketten al staan. De pakketten uit de navolgende inpaklocaties: 2, 5, 8, 10, 11 en 23 kunnen wij vanaf 1 stuks leveren. Als u de minimale besteleenheid laat staan en later bij het veld ‘Opmerkingen’ vermeldt welk aantal van dat pakket u wenst, passen wij het hier aan. Let wel, als u pakketten uit meerdere inpaklocaties kiest, wij per locatie transportkosten moeten doorberekenen. Dit kan een kostbare aangelegenheid worden wanneer u enkele stuks kiest die vervaardigd worden in diverse inpaklocaties! Mocht u vragen hebben, stel ze dan via klantenservice@kerstpakkettenexpress.nl of bel even met de klantenservice. Tip: Om een overzicht te maken op pakketten op inpaklocatie, kunt u klikken op ‘Verfijn hier uw zoekopdracht door te filteren’. Vervolgens kiest u voor de gewenste inpaklocatie.

Hoe worden de kerstpakketten geleverd?

Wij leveren de kerstpakketten op de begane grond waar een palletwagen door de deur kan. We verpakken de kerstpakketten in feestelijke geschenkdozen, tenzij anders aangegeven. Levering vindt plaats op pallets. Indien u voor huiszendingen heeft gekozen, ontvangt u een Excel-sheet om de adressen op in te vullen. Huiszendingen verzenden wij i.v.m. breukgevoeligheid helaas alleen op uw eigen risico!

Zijn de prijzen van de kerstpakketten inclusief of exclusief BTW?

Al onze (eigen keuze) kerstpakketten zijn zowel excl. als incl. BTW geprijsd.

Wat zijn de transportkosten?

De transportkosten zijn € 55,00 excl. BTW (€ 66,55 incl. BTW). Orders boven de € 1.000,00 excl. BTW worden gratis geleverd op één adres in Nederland, mits het om één soort kerstpakket gaat. Voor de Waddeneilanden en aflevering in het buitenland gelden andere tarieven. Verzending naar individuele zakelijke en/of particulieren adressen kost € 9,95 excl. BTW (€ 12,04 inclusief BTW) per pakket per adres. Het huis aan huis verzenden is, i.v.m. breukgevoelige inhoud, voor uw eigen risico. Kiest u uit meerdere soorten kerstpakketten, dan kan het zijn dat de bestelling uit meerdere inpakcentrales komt en wij meerdere ritten moeten maken. De eventuele transportkosten worden vermeld op uw vrijblijvende offerte en worden vermeld in het winkelmandje.

Kunnen we onze bestelling ook afhalen?

In sommige gevallen is het afhalen van uw bestelling mogelijk. Of het mogelijk is hangt sterk af van de bereikbaarheid en de drukte in onze inpaklocaties. We hanteren geen cash & carry formule. Indien u uw bestelling wenst op te halen, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice en te vragen naar de mogelijkheden.

Tot wanneer kan ik kerstpakketten bestellen?

U kunt uw kerstpakketten bestellen zolang de voorraad dit toelaat. Wij adviseren u, zeker indien u meer dan 50 kerstpakketten nodig heeft, uw bestelling niet te lang uit te stellen, dit om teleurstellingen te voorkomen.

Hoe weet ik of een bepaald kerstpakket nog op voorraad is?

Alle kerstpakketten op onze site, zijn op dit moment op voorraad. Wij verwerken orders op basis van binnenkomst. Een kerstpakket dat uitverkocht raakt, wordt direct voorzien van een uitverkocht banner of van de site verwijderd.

Weet u of de bezorging van de kerstpakketten in de ochtend of middag zal plaatsvinden?

Nee, dat weten we helaas niet. Onze transporteurs leveren van 08.00 – 18.00u. Helaas kunnen we niet aangeven, ook niet bij benadering, hoe laat de kerstpakketten bestelling op de door u gekozen dag zal arriveren. 
Wel kunt u vooraf een voorkeur aangeven, hiermee wordt zoveel mogelijk rekening gehouden. Indien u een tijdsblok voor aflevering in de ochtend vóór 12 uur wenst, dan kunnen wij dit voor u inkopen. De kosten per pakketsoort, op 1 adres in Nederland, zijn € 75,- excl. BTW (€ 90,75 incl. BTW). Wij kunnen u indien gewenst op maat offreren.

Kan ik de inhoud van de kerstpakketten op de site veranderen of een pakket volledig zelf samenstellen?

Ja. De voorwaarden zijn een minimale afname van 100 dezelfde kerstpakketten en dat de pakketten voor 1 november uitgezocht en besteld zijn. Indien u 100 of meer kerstpakketten nodig heeft, kunt u uw wensen kenbaar maken aan ons verkoopteam per e-mail of per telefoon. Wij gaan dan samen met u op zoek naar de beste invulling van uw wensen om zo het best passende kerstpakket voor u en uw medewerkers, collega’s en/of relaties samen te stellen.

Kan onze kerstkaart, kerstgroet of brief van de directie in het pakket worden verpakt?

Ja, bij een minimale afname van 100 gelijke kerstpakketten. Wij drukken zelf geen kaarten. De kaart of brief ontvangen wij graag uiterlijk 5 weken voor de door u gewenste afleverdatum. Voor iedere extra handeling, toevoeging of wijziging aan een kerstpakket moeten wij een nieuwe productierun opstarten, waardoor het bij kleinere aantallen helaas niet mogelijk is om iets extra’s in de kerstpakketten te verpakken.

Kunnen de kerstpakketten huis aan huis geleverd worden?

Ja, dat is mogelijk. De prijs voor huis aan huis leveringen binnen Nederland is € 9,95 excl. BTW (€ 12,04 incl. BTW) per pakket per adres. Tarieven voor buitenland zijn maatwerken en gescheiden op basis van nacalculatie. De totale kosten worden door ons systeem berekend en worden vermeld in het winkelmandje en staan in onze vrijblijvende offerte. Let wel op welke pakketten u uitkiest om per post te laten verzenden, dit i.v.m. breukgevoeligheid. Wij willen het uiteraard graag voor u regelen, maar wij kunnen helaas geen garantie geven op deze zendingen. Huiszendingen verzenden wij i.v.m. breukgevoeligheid en onze afhankelijkheid van postbezorging daarom helaas alleen op uw eigen risico! Daarnaast willen wij u met klem attenderen op het feit dat wij geen invloed hebben op de bezorgdatum van uw postzendingen. Wij leveren de pakketten zeer tijdig aan bij de post verzenders om zo te trachten de vertragingen in de huidige bezorgingen voor te zijn! Indien u een e-mailadres invult op uw excelsheet, ontvangt u een track en trace code op het moment dat deze gescand wordt, ook hier zien wij onvolkomenheden en deze kunnen wij niet voorkomen. Tevens ontvangen mensen met een PostNL app vaak een bericht van eerdere bezorging, op het moment dat er bij onze verzenders adreslabels worden geprint. Ook dit is niet te omzeilen.
Schade/breuk/overschrijding levertermijn: Indien pakketten (Sinterklaaspakketten en kerstpakketten) op uw verzoek verzonden worden middels pakketpost (O.a. middels DPD, DHL, PostNL, PACKS) rust het volledige risico op schade/breuk/overschrijding levertermijn bij u als opdrachtgever. Tevens wijzen wij andere eventuele voortvloeiende schades door schade/breuk/overschrijding van levertermijn volledig van de hand. Wij leveren correct, tijdig en schadevrij aan bij deze vervoerders. Pakketten met schade worden niet kosteloos opnieuw geproduceerd en verzonden. Schade/breuk/overschrijding geven geen recht op enige vergoeding of ontbinding van de overeenkomst.

Heeft u ook een brochure waarin we de kerstpakketten kunnen bekijken?

Op onze site treft u een zeer ruim assortiment van meer dan 1.000 verschillende kerstpakketten aan. Door dit grote aanbod is het onmogelijk om een brochure van de traditionele kerstpakketten te maken en te verzenden. Onze kerstpakkettencollectie bestaat uit 9 prijscategorieën. Hier kunt u het aantrekkelijkste kerstpakket op basis van uw budget selecteren. Met onze verfijn-module kunt u de selectie verder verfijnen. Tevens is het mogelijk om eenvoudig de afbeelding van het kerstpakket te printen en eventueel door te sturen aan één of meerdere collega’s. Wij vertrouwen erop dat u met deze functies een uitstekend kerstpakket uit ons ruime assortiment kunt selecteren. Wij verzorgen uw bestelling graag!

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Als uw vraag er niet bij staat verzoeken wij u contact met onze klantenservice op te nemen.

Eigen Keuze Kerstpakketten

Hoe werkt Eigen Keuze Kerstpakketten (Kerstcomplimenten)?

Speciaal voor u richten wij een online winkel in. Bij orders > 100 stuks zal de shop voorzien worden van uw welkomst tekst en logo welke u nog tot uiterlijk 2 weken voor opening van de shop aan mag leveren. Bij orders < 100 stuks maakt u gebruik van onze basisshop. In deze shop vindt u een mix van luxe, trendy, sportieve geschenken, huishoudelijke artikelen, belevenissen, traditionele kerstpakketten en wijnen. Men kan kiezen voor één of meerdere geschenken. Wij zetten het, door u vastgestelde budget, om in Complimenten (punten), waarmee u, uw medewerkers, collega’s en/of relaties kunnen betalen. Eenmaal gekozen, leveren wij de geschenken, binnen 5 dagen, feestelijk verpakt op het opgegeven adres.  

Wat is een compliment?

U heeft dit jaar gekozen voor Eigen Keuze Kerstpakketten (Kerstcomplimenten). Het door u vastgestelde budget wordt door ons omgezet in complimenten (punten). Met complimenten kunnen uw medewerkers en/of relaties gaan winkelen en afrekenen in de webwinkel www.mijnkerstcomplimenten.nl

Tot wanneer kunnen wij een order plaatsen voor Eigen Keuze Kerstpakketten (Kerstcomplimenten)?

Orders kunnen wij verwerken tot en met 13 december, zo hebben wij de gelegenheid de vouchers te voorzien van gebruikersnaam en inlogcode en deze aan u te verzenden. Na 13 december ontvangt u de inlogcode en gebruikersnaam digitaal. Let wel, tot 2 weken voor uitlevering van de vouchers wordt de shop voorzien van een standaard welkomsttekst. 

Tot wanneer kunnen onze medewerkers en/of relaties hun cadeau bestellen?

De bestelsite www.mijnkerstcomplimenten.nl wordt, na het voldoen van de nota, opengesteld tot 28 februari. Medewerkers die niet via internet kunnen bestellen, kunnen bellen met de klantenservice om hun bestelling door te geven. De einddatum voor het ingeven van bestellingen kan in overleg met u als opdrachtgever aangepast worden.

Wat is een Kerstcomplimentenvoucher?

Een Kerstcomplimentenvoucher is een waardepapier, met daarop een gebruikersnaam, de inlogcode en de besteltermijn. Met deze gegevens kan men inloggen op www.mijnkerstcomplimenten.nl. In de online winkel kunnen medewerkers en/of relaties zelf één of meerdere kerstgeschenk(en) uitzoeken. De voucher, voorzien van gebruikersnaam en inlogcode, wordt samen met het luxe kerstmagazine verpakt in de geschenkenenveloppe en aan u verzonden. Ook kunt u kiezen om Kerstcomplimenten te laten verzenden naar uw medewerkers, collega’s of relaties ( Meerprijs: €3,50 excl. BTW p.p.) 

Wat gebeurt er als de bestelperiode van de Kerstcomplimentenvoucher verstreken is?

In principe is de Kerstcomplimentenvoucher geldig tot 28 februari. In overleg met u als werkgever, kunnen we een afwijkende geldigheidstermijn toekennen aan de inlog-periode die op de waardebon staat. Helaas is het na deze datum niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen. 

Hoe lang duurt het voordat de gekozen cadeaus worden afgeleverd?

De bestelling wordt binnen 5 werkdagen op het opgegeven adres aangeboden via PostNL. In drukkere perioden kan de levering enkele dagen langer duren. Indien PostNL niet kan aanbieden bij de geschenkgerechtigde, zal zij de bestelling trachten aan te bieden bij één van de buren; de geadresseerde ontvangt hiervan een notificatie in de brievenbus. Mocht de geadresseerde noch de buren aanwezig zijn, dan wordt er de volgende dag een nieuwe afleverpoging gedaan. Is afleveren ook dan niet mogelijk, dan treft de geschenkgerechtigde een afhaalbericht aan in de brievenbus om de bestelling op te halen bij het dichtstbijzijnde postkantoor gedurende een periode van 1 week. Na deze periode zal de bestelling retour komen en wordt er door ons contact opgenomen. In alle gevallen dient voor ontvangst getekend te worden. 

Hoe gaat de aflevering in z’n werk?

Zodra uw medewerker of relatie heeft besteld komt de bestelling bij ons logistieke centrum binnen. Hier komt de order te staan op een zogenaamde picklist waarna de gekozen geschenken door de medewerkers uit de schappen wordt gepakt. 
De bestelling wordt vervolgens verpakt in een doos of enveloppe en wordt voorzien van een adressticker. Op deze adressticker staan alle benodigde gegevens om de bestelling op het juiste adres af te kunnen leveren. Vervolgens wordt de bestelling meegegeven aan PostNL. 

Kan men tegen bijbetaling meer bestellen?

Tegen bijbetaling meer bestellen is mogelijk. Indien de geselecteerde keuze in totaal hoger uitkomt dan dat men punten heeft te besteden, dan kan de medewerker bijbetalen met iDeal en de bestelling alsnog doorvoeren. Dit is niet verplicht, de medewerker kan de selectie cadeaus ook aanpassen aan het aantal gekregen punten. In ons basisconcept < 100 personen is deze optie standaard. Bij > 100 personen bestaat de mogelijkheid deze optie niet te tonen, u dient dit aan te geven tijdens uw aanvraag in het opmerkingenveld.

Hoe werkt buren belevering?

Indien de besteller/ontvanger niet aanwezig is op het moment dat de postbode de bestelling komt afleveren, zal de postbode trachten het pakket af te geven bij één van uw naaste buren. De besteller ontvangt een briefje in de bus met daarop de mededeling dat er een pakket is afgegeven bij één van uw buren. Op deze notificatie staat tevens vermeld bij welke buren het pakket is afgegeven (op basis van huisnummer). Mochten de buren niet thuis zijn of het pakket niet willen aannemen, dan gaat het pakket terug naar het postkantoor, waar het vervolgens binnen 1 week afgehaald kan worden. Zie voor de totale uitleg FAQ punt: Hoe lang duurt het voordat de gekozen cadeaus worden afgeleverd? 

Wat is de levertijd van een bestelling?

Doorgaans wordt een bestelling binnen 5 werkdagen na verwerking van de order op ons logistieke centrum afgeleverd op het aangegeven adres. De maanden december en januari zijn echter zeer drukke maanden voor PostNL. Het kan dan ook voorkomen dat de aflevering gedurende deze maanden langer op zich laat wachten. 

Hoe lang blijft een bestelling op het postkantoor liggen?

Indien er niemand aanwezig is op het afleveradres van uw bestelling en de buren ook niet aanwezig zijn, zal het pakket ter afhaling komen te liggen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. De termijn waarbinnen het pakket vervolgens afgehaald kan worden bedraagt 1 week.

De bestelling van een medewerker is retour naar jullie; wat nu?

Indien een bestelling door ons retour wordt ontvangen zullen wij contact opnemen met de geadresseerde en de reden achterhalen waardoor het pakket retour is gekomen. Indien mogelijk zal de bestelling vervolgens opnieuw verstuurd worden. 

Wat te doen indien iemand zijn Kerstcomplimenten voucher is kwijtraakt?

De gebruikersnaam en inlogcode heeft de besteller nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Wellicht dat men de gebruikersnaam en inlogcode nog ergens genoteerd heeft; dan kan er alsnog een bestelling geplaatst worden via www.mijnkerstcomplimenten.nl. Indien men de waarde voucher kwijt is en ook de gebruikersnaam en de inlogcode niet meer weet, dan kan er door die persoon helaas geen bestelling meer plaatsvinden. Diegene kan zich dan, indien gewenst, wenden tot u als werkgever; wellicht dat u nog een waardebon over heeft of bij kunt bestellen. 

Hoe controleert de ontvanger of ze wel of niet besteld heeft?

Men kan op een zeer gemakkelijke manier controleren of de bestelling gelukt is. Hiervoor gaat men naar www.mijnkerstcomplimenten.nl en voert daar de gebruikersnaam en het wachtwoord in. Men ziet dan vanzelf de status van de bestelling. 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Als u een ander kado heeft ontvangen dan u volgens uw orderbevestiging heeft besteld dan kunt u dit, binnen 5 werkdagen na ontvangst, aan ons kenbaar maken. U doet dit d.m.v. een email te sturen naar klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl en hier in aan te geven wat er niet klopt aan uw bestelling. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen. 

Mijn kado is beschadigd. Wat nu te doen?

Als uw kado na ontvangst beschadigd is kunt u, mits het product geen sporen van gebruik vertoont, binnen 5 werkdagen na ontvangst dit bij ons aangeven. U doet dit d.m.v. een e-mail te sturen naar klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl en hier in aan te geven wat er beschadigd is aan uw bestelling. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen. 

Mijn kado functioneert niet. Hoe geef ik dit het beste aan u door?

Als het door u ontvangen kado defect blijkt te zijn kunt u binnen de garantieperiode een beroep op ons doen. U doet dit d.m.v. het sturen van een email naar klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl. Graag duidelijk aangeven welk probleem het artikel heeft. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen. 

Mijn kado is incompleet. Wat kan ik nu het beste doen?

Als uw kado na ontvangst incompleet is kunt u, mits het product geen sporen van gebruik vertoont, binnen 5 werkdagen na ontvangst dit bij ons aangeven. U doet dit d.m.v. een e-mail te sturen naar klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl en hier in geeft u aan wat er niet klopt aan uw bestelling. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen. 

Hoe is het geregeld met de garantie?

Op al de producten is de wettelijke garantie periode van toepassing. Echter hebben wij ook producten in onze shop waar zelfs 3, 5 of zelfs 25 jaar garantie op wordt gegeven. Deze garantie loopt dan via de fabrikant van het product.
Uiteraard willen wij in de gelegenheid gesteld worden om een klacht te beoordelen. Wilt u aanspraak maken op garantie, stuur dan een mail naar klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl en wij reageren binnen 2 werkdagen na beoordeling van uw melding. 

Kan ik mijn kado ruilen?

Het is mogelijk om uw product te ruilen. Echter de kosten voor het ruilen (2 x opsturen van het product) komen voor rekening van de besteller. Dit omdat u tijdens het bestelproces bewust heeft gekozen voor een bepaald artikel. 

Wat gebeurt er met de persoonsgegevens?

Om een bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij naast de naam, adres, postcode en plaats van de besteller ook nog andere gegevens nodig. 
Wij respecteren de Wet Bescherming Persoonsgegevens en zullen hier ook naar handelen. Als zodanig zullen de gegevens voor de volgende zaken worden gebruikt: 
–  Het versturen van e-mails om de besteller te informeren over de order (levertijden, alternatieven, etc.). 
–  Het bellen om de besteller te informeren over de order (levertijden, alternatieven, etc.). 
–  Het per e-mail verzenden van een uitnodiging voor ons tevredenheidsonderzoek of beoordelingen.

Naast bovenstaande punten zullen wij de persoonsgegevens nergens anders voor gebruiken. Men zal geen spam van ons ontvangen en wij zullen de gegevens niet aan derden verkopen. 

Inloggen op www.mijnkerstcomplimenten.nl lukt niet. Waar ligt dat aan?

Wanneer iemand niet kan inloggen via www.mijnkerstcomplimenten.nl kan dat verschillende redenen hebben: 
– Men voert de www.mijnkerstcomplimenten.nl in in de (Google) zoekbalk in plaats van boven in de pagina achter http://
– De ingevoerde gebruikersnaam en inlogcode kloppen niet: 
Probeer nogmaals in te loggen en controleer de gebruikersnaam en de inlogcode extra goed. Let ook op de hoofdletters en kleine letters. 
– De gebruikersnaam en inlogcode zijn niet meer geldig: 
Controleer de geldigheidsdatum van de voucher. Is de geldigheid verlopen, dan kan er helaas niet meer besteld worden. 
– De gebruikte PC/laptop accepteert geen cookies: 
Pas de Privacy instellingen aan; zet het niveau op Hoog of lager. Indien men geen cookies wilt accepteren, kan er op de betreffende PC/laptop niet besteld worden. 
Uw bedrijf heeft een zeer strikte firewall. Plaats uw bestelling thuis of elders. Helaas kunt u vanaf uw werkplek niet bestellen. 
– Cookie-instellingen bij Internet Explorer: 
Om te controleren of Internet Explorer-browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende gedaan worden: 
o Klik in de browser op het menu-item `Extra`; 
o Klik daar op het menu-onderdeel `Internet opties`; 
o Klik daar op de tab `Privacy`; 
o Kies voor maximaal MEDIUM beveiligingsniveau, anders worden alle cookies geweigerd. 
o Klik op OK. 
–  Cookie-instellingen bij Netscape / Firefox: 
Om te controleren of de Netscape-browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende worden gedaan: 
o Klik in de browser op het menu-item `Bewerken`; 
o Klik daar op het menu-onderdeel `Voorkeuren`; 
o Klik daar op het uitklap-item `Geavanceerd`; 
o Ga daar naar de sectie over Cookies; 
o Selecteer minstens de optie `Accepteer alle cookies` met de extra optie `Waarschuw mij`, maar liever zonder die extra optie. 
o Klik op OK. 

De gebruikersnaam en inlogcode werken niet.

Wanneer een gebruikersnaam en de inlogcode niet werken kan dat te maken hebben met verschillende redenen: 
– De ingevoerde gebruikersnaam en inlogcode kloppen niet: 
Probeer nogmaals in te loggen en controleer de gebruikersnaam en de inlogcode extra goed. Let ook op de hoofdletters en kleine letters. 
– De gebruikersnaam en inlogcode zijn niet meer geldig: 
Controleer de geldigheidsdatum van de voucher. Is de geldigheid verlopen, dan kan er helaas niet meer besteld worden. 
Mocht het probleem zo niet verholpen zijn, dan verzoeken wij u per e-mail contact op te nemen met de helpdesk via: klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl
Er verschijnt een melding over cookies maar, maar wat houdt dat in? 
Om de bestelling via www.mijnkerstcomplimenten.nl  goed te kunnen verwerken, werken wij met zogenaamde cookies. Cookies zijn zeer kleine bestandjes die wij op uw PC/laptop plaatsen. Deze bestandjes helpen ons te onthouden welk geschenk(en) u geselecteerd heeft, indien u na een eerste selectie besluit nog verder rond te kijken in de webwinkel. 
Cookies kunnen een PC/laptop op geen enkele manier schaden en wij gebruiken de cookies enkel en alleen om het bestelproces optimaal te laten verlopen. Mocht u meer willen weten over cookies, ga dan in uw browser naar het menu Help/Inhoudsopgave en index en zoek vervolgens op cookies. 

Wat betekent een foutmelding tijdens het winkelen?

Tijdens het ‘winkelen’ spelen zich op de achtergrond allerlei processen af die het ‘winkelen’ in goede banen leiden. Het kan soms voorkomen dat deze processen het ‘winkelen’ verstoren en u een foutmelding te zien krijgt. Wij verzoeken u in voorkomend geval de bestelling op een later moment alsnog te plaatsen. Mocht u moeilijkheden blijven ondervinden bij het ‘winkelen’, dan zou het kunnen dat het ligt aan de instellingen op uw PC/laptop. In dat geval is het wellicht een oplossing om de bestelling op een andere computer te plaatsen. 

Waar kan de ontvanger van de Kerstcomplimentenbox met zijn vragen terecht?

De ontvangers van de Kerstcomplimentenbox, kunnen met vragen terecht bij onze speciale klantenservice, te bereiken op telefoonnummer: + 31 (0)524 – 22 14 11, en/of via e-mailadres: klantenservice@mijnkerstcomplimenten.nl. De klantenservice voor de ontvangers van de Kerstcomplimenten is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur, op zaterdag van 09:00 tot 22:00 uur en op zondag van 12:00 tot 18:00 uur. Op de voucher en op de bestelsite www.mijnkerstcomplimenten.nl staat tevens vermeld hoe men contact kan opnemen met onze klantenservice.  

U, als werkgever, kunt ons bereiken via: Tel: + 31 (0) 24-303 11 65 of via email: klantenservice@kerstcomplimenten.nl

Kunnen we als werkgever zien hoeveel bestellingen geplaatst zijn?

Ja, dat is mogelijk. U ontvangt via onze managementstool de status van het aantal bestellingen. 

Help, Ik heb gebruik gemaakt van Eigen Keuze Kerstpakketten (Kerstcomplimenten) en ik ben iemand vergeten! Wat nu?

Geen probleem, inlogcodes bijbestellen kan tot 1 week vóór sluiting van de bestelperiode. Neem via E-mail contact op met onze klantenservice, of stuur een email aan: klantenservice@kerstcomplimenten.nl. Wij zullen dit snel voor u regelen. 

Wat is de inhoud van een verrassingspakket bij Eigen Keuze Kerstpakketten (Kerstcomplimenten)?

Een verrassingspakket wordt gemaakt op basis van het aantal te besteden complimenten die u heeft afgenomen. Het verrassingspakket blijft een verrassing en er wordt dus van tevoren niet verteld hoe zo’n pakket eruit ziet! Het zal zeker aan de verwachtingen voldoen! 

Hoe gaat u om met niet gebruikte logins ?

De ervaring leert dat 70% binnen de eerste week de bestelling plaatst. 20% bestelt binnen 2 weken, 9% een week daarna. Minder dan 1% bestelt niet. Wij verplichten ons om voor niet-verzilverde Kerstcomplimenten, foodpakketten te doneren aan de Voedselbank Nederland. Indien bij maatwerk is overeengekomen dat niet-verzilverde Kerstcomplimenten vouchers gecrediteerd worden, dan wordt de creditering gedaan met inhouding van € 5,00 per Kerstcomplimenten voucher. Voor shops > 100 stuks zullen wij uiterlijk 1 maand na afloop van de bestelperiode de creditnota opmaken en aan u overleggen. Indien u een creditnota wenst, dient u dat bij order aan te geven. 

Kunnen complimenten aan elkaar uitgewisseld worden?

Complimenten aan elkaar uitwisselen is niet mogelijk. Maar indien u medewerkers heeft die ook partners zijn en graag hun complimenten willen samenvoegen, dan kunnen zij contact opnemen met de klantenservice. Onze medewerkers van de klantenservice zullen dan handmatig een aanpassing binnen het systeem maken zodat de complimenten samengevoegd worden en de uitgekozen cadeaus van deze mensen op het opgegeven adres afgeleverd worden. 

Kan ik meerdere waarden bestellen?

Ja, dat kan. Indien u dit aangeeft in uw offerte aanvraag, dan zullen wij dit in de vrijblijvende offerte verwerken. 

Mogen er meerdere cadeaus gekozen worden?

Jazeker! Men mag zoveel cadeaus kiezen als men wilt, totdat de complimenten verbruikt zijn. Omdat er ook cadeaus getoond worden met een waarde van 1 compliment, kan men altijd alle complimenten opmaken. 

Plaats ik een order als ik een offerte aanvraag?

Nee, het is pas opdracht indien u de vrijblijvende offerte ondertekend retour stuurt, per e-mail of fax of uw offertemail beantwoord met “Akkoord”. 

Zijn alle cadeaus van Eigen Keuze Kerstpakketten (Kerstcomplimenten) op voorraad?

Ja, in 99% van alle gevallen. Wij zijn zelf voorraad houdend. Indien een product niet meer op voorraad is, of niet meer door ons ingekocht kan worden, zal het product niet meer zichtbaar zijn in de shop en kan dus ook niet meer besteld worden. 

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Als uw vraag er niet bij staat verzoeken wij u contact met onze klantenservice op te nemen. Uiteraard kunt u ook een email sturen aan klantenservice@kerstcomplimenten.nl.

Algemeen

Hoe wordt er omgegaan met klachten?

Ondanks alle inspanningen die Kerstpakkettenexpress.nl verricht om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas – gelukkig bij uitzondering – wel eens iets mis door mensenwerk, transport of gewoon pure pech met een artikel. Mocht u een klacht hebben omtrent onze producten en/of dienstverlening, kunt u dit – bij voorkeur via het contactformulier – aan ons kenbaar maken. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Onze klantenservice beantwoordt elke binnengekomen e-mail binnen maximaal 2 werkdagen.
Kijkt u voor meer informatie in onze leveringsvoorwaarden.

Hoe is het geregeld met de garantie?

De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van u, als consument. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie houdt in dat de producten moeten beantwoorden aan uw redelijke verwachtingen. Mocht de fabrieksgarantie geen uitkomst bieden, dan zorgt Kerstpakkettenexpress.nl voor een voor u passende oplossing.

Voorwaarde is wel dat we in gelegenheid wordt gesteld de klacht te beoordelen en dat het bestelnummer bekend is. 
Om aanspraak te maken op de garantie zendt u een e-mail aan: klantenservice@kerstpakkettenexpress.nl met daarin de vermelding van het probleem. Kerstpakkettenexpress.nl zal u binnen 2 werkdagen laten weten hoe te handelen. 

Een product kan altijd op kosten van de consument (of uw bedrijf) retour gezonden worden naar ons. Na ontvangst zal Kerstpakkettenexpress.nl kosteloos een vervangend of gerepareerd artikel zenden.

Kijkt u voor meer informatie in onze leveringsvoorwaarden.